Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

Picnic with JTK Kelate..


1st of all, aku nk ucapkan tahniah kpd group Ft2 ni..coz bjaya jgak kite wat gathering dsmping aku pn dpt enjoy dgn family..so weekend da jgk aktiviti..even simple..tpi penuh bermakna..cmni laa smangat K.E.R.J.A.S.A.M.A!!kpd orgernizer Jue...'syabas inspektor saaahhabb'..tp game tu kte upgrade skit k..bg mantap!!

Smangat punye psl nak g pntai hubby demam pn aku angkut jgk pergi sama...kesian dia demam. Dah la smlm tu, kna tipu kt aku..lawak2..da plak takut jarum..mmg klakar laa hubby aku ni..doc nk inject trus rse baik demam...hehe.dh lama tk g pntai..dulu keje kt Villa tkpe laa..hari2 tgok pntai..tenang..nyaman je..tp yg pling best, tgok ank2 buah aku main air..perrgghhh..mcm 'itik jupe air'..almaklum laa..mak dorg tak pernah bwak tmpat mcm tu..skali trun..huh,si Danial & Dnez trus tak nak naik!!...penat nk kna jga dorg..tp sronok jugak..training nanti jga ank sndri plak..hehehehe..Yg sdihnye..ble mak dorg dtg..trus nk blik..si Danial nangis...siap pjuk2 mama dia...'mama..air..plissssshhhh'..hehehe..(budak bru blaja ckp)...ksian tol..tp nk wt cmne kena balik jgk!!
Category:

No comments:

Post a Comment