Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

Me, Myself & I

Hye...sebenarnya aku baru je nak berjinak2 dengan benda ni (trainee la katakan) hehehehe..almaklum laaa, mengisi masa lapang...lgpun keje tak banyak so bleh la aku ngadap benda ni jerk, pagi petang siang malam (ni la keje FT berjaya)...Anyway, sebelum pe2 aku nak introduce myself dlu..nama sebenar aku..Nadia Hidayah Abd Rahim a.k.a Nad14 ...kawan2 ade yg panggil aku, Nad (budak2 Poly)..Dya (kawan keje kt KL)..Hidayah laa (adusss..terharu..ni cikgu2 je bleh panggil nama ni)..Yaya (uikss..boypren lama call me this name..uuweekss)..but sekarang PUAN NADYA..(tu sudah pasti)..tapi aku lebih suka orang panggil aku Nadya jelaa..sejuk hati aku dengar...sopan je anak Pak Rahim ni..kuikuikui....

So, sekarang aku keje sbg Technician Komputer kat skool...ttuuutttt (sekolah tak glamer pun)..kadang2 boring giler bila tkde keje mcm ni, petang2 plak pagi tkpe laa byk b..Nasib baik da cikgu ICT sporting (Cikgu Ajis & Saipu) tu Otai2 aku, bleh la borak sama tunggu masa nak balik je..hehehe..

Haaa, time's running out...hehehe..dah nk balik ni...aduhai, balik umah, mandi, nak kena kemas bilik lagi, masak (paling tak suka!!!)..aduss..ni laa..keje aku no 2 'Suri Rumah'...huhuhuhu..tapi tkpe dah tanggungjawab. (dapat pahala tu bebb).anyway, balik dapat tengok muka hubby pun dah kire ok..sejuk hati aku..hilang penat wat keje (pdhal duk rileks je kt skool)...balik kena wat muka penat..baru la orang caya..penat keje FT ni..hahahahaahaha...(Tul tak Jue?? - kawan Ft Terlampau aku).. So...i balik dulu laa...byak lgi aku nk story sbenarnye..bcoz dis is only da 'Beginning'...
2 b continued....


Category:

No comments:

Post a Comment