Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

Hilang lagi...
Pendrive Kesayanganku

Petang semalam mmg malang bagiku bila nak balik je tengok da benda hilang lgi..(sedih tol)..mmg takde mood arini, ni semua gara2 Pendrive aku hilang buat kali ke-3, semua fail2 kerja aku dlm tu, nasib la aku ada jgk buat 'backup' dlm Portable HDD, ni budak2 la 'pow' aku punye Pendrive..(kuang asam tol)..start dari awal msuk keje.bukan murah.tau2 je nk masuk gaji arini,nak sruh beli baru la tu..adusss..buang duit je beli benda sama, tp benda tu penting tuk kerjayaku sbg Ft ni, nak format ke install ke snang tak payah la nk bawah HDD..kwang3..rse malas je nk buat kje arini,tambah hari Khamis...

Yg buat aku da semangat arininye, petang nanti aku balik Pasir Mas..biasela wkeend aku dgn hubby balik umah mak aku setelah hari2 keje aku stay kt umah ibu mertuaku...bila dapat balik umah sendri sronok tak sama mcm tgal umah org, gpun bebas skit..kl umah mertua ni kena pndai cover2 la..(tp tkpe menantu baik ni..)..anyway, thanks 2 my hubby coz memahami (bg rehat utk wife dia)..dia promise every weekend mmg balik PM..kecuali da keje2 penting je tak balik...sooo,hepi holiday...

Category:

No comments:

Post a Comment