Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

TAHNIAH konvo adik ipar

aku , kak ni & hubby



my in law family


Anis - anak buah suka sepah bilik aku!!


kak ma n family (kak ipar)


13 Ogos lalu, aku ikut family mertua aku pergi konvo adik my hubby kat UKM, Bangi. ktorg pergi 2 buah keta, aku ngn my hubby, pastu kak ma n family, pastu abah n ma..bertolak dari kelate pagi so smpai malam la kt sana...tido kt hotel pe nama ntah..lupa...saje ngikut dorg, sambil bleh jalan2 ngn family..bile tgok org konvo, seronok!!mcm nk study balik je..mmg aku plan nk sambung blaja tp memandangkan byk benda nk settle dlu..mu hubby pun sruh blaja...tkpe laa..da rezki sambung lagi..yang penting AZAM yang kuat!!!
Category:

No comments:

Post a Comment