Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

My New Hobby ..

Ni la tempat kitorang memancing...

Hubby tengah letak umpan..(perut ayam)...

Cubaan pertama..


Teringat pulak time pergi memancing dgn hubby n my family kt kolam ikan patin & talapia kt kampung, da jgk aktiviti bersama dgn insan tersayang...mmg best giler r..itulah 1st time aku g pancing ikan..hehehe..ada skill...mmg excited giler laa...(test skill pancing kt kolam ikan)..nyaman je bile dapat balik kg mcm ni..(bajet duk bandar la sgt)..hehehe

Yg paling best, aku ngn hubby sampai lewat...dan2 je letak pancing dlm 20 minit..terus dapat ikan Talapia (darah pengatin lgi la katakn)..Maaakkaiiii besar giler...masa tu tak tau nk ckp pe..takut & excited giler...hepi sesgt la bleh ikan..tu yg lpas tu trus naik gian...huh,tahan pancing lgi...tp punye la menguji tahap kesabaran...ikan tak dapat2...huhuhuhuhu..sedih tol...disini la kesabaran kite diuji..sebagai manusia..kite kna sabar dalam pe keadaan sekalipun..(cheewaahh).tapi akhirnye kesabaran ku berbuah hasil..hubby berjaya dapat ikan patin 4 ekor, aku 2 ekor & talapia sekor (hasil tangkapan bersama..hehehe).tu pun dah senja bru dpt tp terpaksa balik sbb nk masak untuk hubby lgi (masak asam pedas).bile makan nanti mesti sronok makan ikan hasil tangkapan sendiri..tak sabar nak g mancing lgi...hobi baru...









Category:

No comments:

Post a Comment