Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

HiDUp BeRdUa..LeBiH BaiK...



Aaii..pejam celik pejam celik...sekejap je masa berlalu...dah masuk bulan 8 (jangan lupa Besday aku 180809)...so, title aku sebgai seorang 'isteri' kpd Mohd Hamizie nak masuk 2 bulan laa (nikah bulan 6)..kejap je rase..dalam meniti hari2 bersama orang tersayang sebgai seorang isteri byk yg perlu aku pelajari..perjalanan hidup masih jauh..semestinya aku inginkn kebahagiaan hingga ke akhir hayat..bersama suami tercinta dan anak2ku yg bakal aku lahirkan nanti...(Aaamiiinnn)...

Bila tengok org lain da baby, mcm best je..mcm tak sabar nk
'pregnant'.lagipun aku mmg suka budak2.tapi bila fikirkan mcm2 simtom smasa preggy ni lagi la buat aku takut...tak ready lagi kot nak jadi 'Ibu'...hehehe.(satu panggilan yg ckup bermakna).best je dengar..kawan2 smua tnye bile aku nk da anak..ermmm, aku & hubby tak ready lagi mayb dlm setahun dua lagi..tapi kl dah Tuhan nk bg rezki aku terima je..kan anak tu rezeki dari Allah..buat msa ni biar la aku berdua dlu dgn hubby..hehehe..yela,kitorg bercinta selama 7 tahun tak pernah duk dekat..ni la peluang...so,sebelum da anak ni bleh laa nk manja2 dlu..kuikuikuikui..nak g mana2 pun senang..ermmm...Honeymoon pn belum...tapi yg best semalam hubby tanya aku nanti nk honeymoon kt mna???Wwaaahhhhh, tu la soalan yg aku tunggu2 slama ni...tak sabar nk pergi bercuti, shopping..bestnye..yela, asyik keje je, duk umah bosan jugak..skali skala kena la tukar angin...hirup udara segar...ni duk ngadap PC je..uuwweekkkss...

Mayb lepas raya la ok skit nk bercuti, lokasi masih dlm prancangan, tpi aku prefer nk pergi pulau la..tak kesah laa pulau mna2..janji tepi pantai...wahhh....syoookkknyee...aritu aku bajet nk g pulau dekat2 pergi weekend, memandangkn
hubby byk keje, g kejap pn jadi..so, aku usha la pulau perhentian...mcm best jugak..tgok la cmne..langkawi pn ok..at least da Mije kt sana (sepupu hubby)...bleh teman ktorg jalan2..

So...tak sabarnye..nak g bercuti ni...


Category:

No comments:

Post a Comment