Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

Preparation for My Hubby's Besday - 230310
For this year, merupakan tahun pertama aku celebrate 'Hari Lahir' hubby aku bersama, i means, as husband n wife...klau ikutkan kapel..mmg dh bertahun2 celebrate bersama..so, kali ni aku nk buat Suprise n Special skit..hehehe..jeng..jeng..jeng..

Step pertama, aku ngn CT (kawan budak technician SKSS3)komplot g KB, aku bg alasan konon2 teman CT, padahal CT teman aku g cari hadiah tuk hubby..ermmm..aku plan nk bagi 'Briefcase' sbb tgok dia punya dh buruk..hehehe..n aritu aku da pancing2 tnye, mcm dia nk je beg tu..At least, boleh la dia bwak pergi keje..tu kire aku bg support kt dia suh keje kuat, cari rezeki..bile da ank nanti lgi laaa...sblum ni dah adiahkan 'Pen Alain Delon', 'Name Card Holder'...tu smua tu bagi semangat..hehehe..chayuk3..Akhirnya, aku berjaya dapatkan beg tu..PUAS HATI!!!simpan kt skool dlu..dh siap2 masukkan dlm kotak..aku pun bleh muat lam kotak tu..hehehe.

Step ke-dua, mcm biasa kad mesti ada..WAJIB!!..dh siap tulis..skrg ni tiba2 aku terlintas nk bagi adiah lagi 1 benda ni..memandangkan my hubby baru buka kedai dobi..aku plan nk adiahkan 'indoor bunting'...so, bleh dia letak kt kedai...wahhhh..cantik2...aku cepat2 kontek kawan ict aku (nasib ramai kontek)..so, dah tempah..tunggu dia design n print..aku nk sblum 23hb..mitak2 la sempat siap...Kena Tuungggguuuu la duluuuuuuuu....

No comments:

Post a Comment