Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

For my Babey...
Pejam celik pejam celik..kejap je aku dah masuk 4 bulan preggy...wahhh...best2..alhamdullilah, setakat ni tkde alahan langsung, cuma penat n semput je..aku harap semuanya ok, tkde masalah babey aku nanti...Amminn..

Yela, aku ada jugak terbaca artikel kat dalam tenet, dorg cakap kl ibu mengndung tak mengalami alahan langsung itu menandakan babey dalam peyut mungkin mengalami masalah atau tidak sehat...tapi BETUL KE?? tu yg buat kadang2 aku tertanya2 (tak bagus tuk ibu mengandung)...tapi aku terus tanya2 org2 yg berpengalaman, mcm kakak ipar aku (kak ma), cikgu it aku (mr saipu) & ramai lagi mummy kt luar sana..ok laa..diorg punye pendapat..yela, anak dah 2 3 org..tp sekurang2nya nk sedapkan hati jgak...kl duk risau sorang je tak bagus untuk kesihatan jugak..

Dalam tuk usha2 tenet ni, hobi aku sekarang ialah..jeng...jeng..jeng..pe lagi...SHOPPING LAAA!!!tapi sekarang dah tukar..shopping barang babey..hehehehe...waahhh..juling mata ni nengok...tak sabar nk beli baju babey..cute miut sehhhhhh...sabar...sabar...sabar...
Category:

No comments:

Post a Comment