Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

Doa tuk kite amal...
Tengah aku duk merehatkan diri smlam makmal komputer..tetiba nk kna g ofis..dh shari suntuk aku kt ofis setting pc budak ofis..penat laa..dh tak larat nk ulang alik...cepat tol aku mengah skrg..tp tkpe laa..excercise skali skali..

Tgah duk lalu dpn lab MPV (makeup n grooming)...Kak we (pemb. makmal) panggil aku..aku masuk la join borak..cikgu ct pun da sama..borak2 kosong pasal pengalaman diorg mngndung la pe lagi kl cite tgah hot pasal aku skrg ni..hehehehe..

Tapi aku rasa dlm borak2 0 tu, yg ni kre mmg berguna la tuk kite kongsi bersama..kak ct bagi aku ayat tuk kite amal..supaya mudah bersalin nanti..so, aku pun take note laa..lebih kurang mcam ni...

"La ila hailla anta subha nakaa inni kun tum minazza limin!!"
-baca sokmo dan gosok kat perut tu..insyallah mudah2an smua nye mudah...(p/s : keyboard aku tkde tulisan jawi..kuikuikui)...

tu je la dlu...try ur best...

2 comments:

MUMMYAR said...

elok amalkan ayat tu...mudah2an senang bersalin nnt kan?

nnt amik award kt blog i ye nadya

NaDya Mi-G said...

thankss mummyar

Post a Comment