Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

Order Ronasutra Mineral Powder
RONASUTRA mineral powder...

Ni online shoppe aku for dis month..ntah rse gatal2 tangan order mineral powder ni..gpun dh lma tk beli produk kecantikan..bedak compact aku pun dah nk habis...so,usha ngn online shopping blogger aku..(sape2 nk tumpang shopping, tgok la kt 'nadya shopping'...tuk brang baby..tgok kt 'baby shopping')...

So, far bedak ni ok laa,soft n tak rse bertempek2..order dlm 3 hari dh smpai..aku order color 'natural buff'..snang nk match ngn kaler kulit..n bedak ni tahan lma tuk muka yg berminyak...so,tk nmpak la kilat2 kt muka tu...hehehehehe..

Lagi satu barang tak sampai..ni aku order dgn 'nurin lens'...order geo contact lens..yg diff nye..contact lens ni besar n femes kt korea..harga pun berpatutan..so, nk tgok..tunggggguuu..mayb mid Feb sampai....

Category:

No comments:

Post a Comment