Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

CROCS Shoes...
Ayakkksss..dah dtg balik penyakit aku...shoppe lgi..kali ni disebabkan sandal Scholl aku dh semakin hari semakin 'old school'..hehehe..(alasan je)...aku pun usha la blog kt tenet ni..tiba-tiba...

Mata ku terpndang la satu sandal brand Crocs ni..dekat blog 'Original Cute CROCS'...aku dh add pun dlm blog aku..as my shoppe blog...harga dia pun not bad laa..pendek kata mampu n berbaloi laa..memandangkan aku mmg tk nk beli kasut yg skema2..gpun keje duk mkmal je...so, aku konpius..nk amik antara color mna yg cnteq...kl bleh..nk order tuk bulan depan..tu pun kl ready stok..ermmmm..cmne yeaa???Which 1??senang nk match baju...


Ni kaler Dark Brown..mcm ok??


Yg ni kaler Black...dh biase sgt kann..

Yg ni kaler terang skit..still nice!!

So, yg mana yea lgi lawa????
Category:

No comments:

Post a Comment