Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

Chapter 1-My new journey r beginsss...

Lama tak ber'blog, masuk tahun 2010, everythings gonna be new...hehehe..termasuklaa my life...ape2 pun..aku nk ucapkan Selamat Tahun Baru kpd smua rakan2 ku...harap tahun ni menjadi tahun yg gilang gemilang...n murah rezki aku ngn hubby...semoga pe yang kami plan menjadi kenyataan dan mendapat keberkatan...Ammminnnnn..

tak sedar dah preggy

Actually, aku mmg da Gud News, tuk diri aku, tuk my family, tuk
my inlaw family & exspecially for My luvly Hubby...for this month, aku dah lewat dtg period..10 hari!!!biase period aku mmg sama je tarikh tiap2 bulan..but dis month..tak dtg2...pelik tp benar!!

Nak dijadikan crita, aku dgn bangganya igt tarikh period aku suppose to be 12hb Jan 2010..tpi smlm i'm not felling very well...mmg mata berpinar kepala pening giler...aku igtkan aku lapar coz aku mmg jnis tk makan nasi..then aku p la mkn kt kantin dgn cikgu2...lepas mkn je aku rase loya tekak...but ok lagi..aku wt tk tau je..then i told my hubby nape hari ni pening sgt, smpai tak bleh nak wt keje...n my hubby jwb..takkan dh pregnant kot??then aku terus tringat..haah laaa...wallaaaweiiii...

Lepas tu aku balik, tido...tp tk bleh tido, aku tak puas hati dgn tarikh period aku...then aku cepat2 kol Jue (kawan JTK aku, coz ktorg period sama tarikh msa kt PD)...Jue ckp dia bru lepas 2 hari period..jeng...jeng..jeng..

Aku usha tgok kalender period aku lak..SAH!!Mmg aku period spatutnye 2-3hb Jan...sudahhh...
aku kol hubby suh beli pregnancy test..

So, bile test...2 line, +ve laa...hehehehehehe..aku nurves gle...n takut n sronok pn ada...mcm2 kt kepala ni...then pgi tadi aku test tuk confirm, coz pagi2 urin kte bersih dri sgala mkanan..so, +ve jgak!!!

Pe2 pun, aku ngn hubby nk g klinik arini..tuk lebih konpem..nanti bleh la aku Announce ble dah konpem..pe2 pun..tunggu keputusannya...hehehehe..Wish Me Luck....Mom want to be....

2 b continued......

No comments:

Post a Comment