Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

Chapter 2...
Test sendiri!!

Continued my journey.....

13hb Jan baru ni aku ngn my hubby pergi check kt Klinik Pakar Noriah..to confirm my pregnancy..waahh..excited+seram+takut+tak konfiden+betul ke aku nk jadi IBU??MAMA??MUMMY??panggilan yg bakal merubahkan hidupku sebagai seorg wanita, mampukah aku menghadapinya??..ntah laa,dilema wanita tol..hehehe..bile check sendri tau pregnant..mcm2 dalam kepala ni duk pikir..ntah ape2..tp yg penting, my hubby sentiasa ada disisi memberi sokongan moral n fizikal..tu pun dh kire bersyukur..thanks to my lovely hubby..i love u so much..


5 weeks 5 days

Ni la hasilnya bila aku dah p klinik pakar dgn my hubby..best je rase..ingtkan my hubby takut nk masuk..maklum laa..dia kl hal2 hospital, klinik,mmg penakut nampak je brutal tk ingt..my hubby msuk n tgok Doc tgah scan my tummy..tp kecik je,mcm tak percaya 5 weeks 5 days..it's my baby??..GUD NEWS..ni la gmbo scan my 1st baby..wish me luck..hope everythings gonna b okay...chayuk2..

2 comments:

mohad said...

cantik blog...

NaDya Mi-G said...

thanks..ala..personal blog je..saje2..hilangkan bowink..

Post a Comment