Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

Rindu keje di RHB Bank..

Staff RHB Islamic, K.Kerian



Lady D & J-Nad



Baju koprat -hehehe..pilih2 aweks cun



dinner kat 4 Seasons
Mc Ja, member baik aku di bank, Luv u..


Bila ari2 duk 'skool' mcm boring je..msuk keje ngadap PC..tengok budak2..adusss..bosan tul (tension2)..dh tak mencabar..dulu masa keje bank at least bleh jupe customer, jupe mcm2 ragam customer..so, selalu je da situasi berbeza, bleh tgok duit hari2..it's all about the MONEY!!$$$$$$$$ (mata duitan)..bila dh jadi Technician ni..kite berdepan dgn benda tak hidup..hehehe..so, skarang banyak ckp pakai jari, pe lagi...chatting kt YM la keje aku..hehehe..

Dah lama tak jenguk member2 kt RHBi, Kubang Kerian...nk updates2 info tentang perbankan, nanti senang nk buat loan ke, sales ke pe..mana la tahu..site income lak..Aku sempat jugak join geng2 bank masa Launching RHB islamic di Kubang Kerian. memang happening giler...aku jadi 'krew' bhgian anttertainment..Btw,saip jadi model 'Grooming' n 'Busana Muslimah' tu..hahaha..mmg best laaa...
Category:

No comments:

Post a Comment