Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

2 hari M.C di Genting Highlands

M.C 2 hari yg penuh bermakna

Akhirnya, dapat jgk plan aku nk singgah kt Genting, balik dr Kl aritu (ikut hubby course)..hehe..sambil2 otw blik ke Kelate ngn my hubby..kami naik stakat Goh Tong Jaya je, then naik cable car, sejauh 3.4km..perghhhhh mcam nk luruh jantung aku...tkpe,kl jatuh pun..ktorg 'sehidup semati'.hahaha..smpai atas sana pun dh dekat pkul 2..naik sana pusing2 amik udara sejuk..


ni la gmbo model umah hantu

Yg paling tak bleh aku lupa, akhir nya...berjaya jugak aku msuk rumah hantu org putih ckp 'Haunted House'..hehe..ni smua keje my hubby paksa masuk, coz al-maklum la wife dia ni penakut tahap gaban..so,msuk laa ktorg..Yang kelakarnye, umah hantu ni nk msuk kena dlm 6 org, kire by group laa..naik ats sana ada short briefing, pastu bru start jalan dlm tu..mmg gelap gulita laa,pkai spek 3D lgi..uish, sakit dada ni tk igt..my hubby last jd kepala jalan, yg lain smua bratur mcm ketapi..lawak dorg..hmpeh je..tp ok laa..akhirnya aku berjaya mengatasi benda yg aku tk suka..'Fear Factor' tu..

Lepas msuk umah hantu ktorg msuk Snow World plak.sje je..bergambar kt dlm tu..knon2 mcm honeymun kt Jepun, musim sakura..wakakakaka...mmg sjuk giler..my hubby yg gelap pn bleh jadi merah..huhuhu..kl bwak ank2 ni tentu lagi best kan..nanti laa bile dah da ank nanti bleh datang sni lagi..mesti enjoy..
Category:

No comments:

Post a Comment