Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

'The Beginning of Our Bisnes'
Last weekend aku ikut hubby aku g KL...dia da course Dobi 2 hari di E-Dots Laundry Station (nk tukar bisnes lak, dari bisnes Perabot Jati) kat area Taman Melawati, KL. So, aku merangkap isteri a.k.a Personal Assistant dia, kena laa ikut..lagipun kesian dia sorg2 jgk. Disamping dapat jugak lepak 'cuti-cuti malaysia'..hehe..bila lagi nk holiday.
Ktorg bertolak dari Kelate dalam pukul 12 tghari, sampai kat KL dalam pukul 7 ptg..mmg penat la..trus ktorg check in hotel kat area Taman Melawati bagi mengelakkan 'makan buah langsat' di area KL ni..bukan terror sgt pn jalan kt sana, smua main hentam ikut GPS je..huhu..

So, this is 1st step tuk bukak Laundry ktorg tak lama lagi..my hubby kena attend course dlu..sebelum setup our shop.At least,da la pengetahuan skit pasal selok belok bisnes cuci mencuci ni,kena cari supplier peralatan smua tu, byk jugak bajet ni..lepas ni balik kelate,tunggu setup kedai, pastu renovate pe yg ptut..amik msa jgak tu..agak2 hjung tahun bleh la run bisnes kot..Insyaallah..mudah2an murah la rezeki my hubby hjung tahun ni...Amminnn..mana la tau rezeki anak plak..

No comments:

Post a Comment