Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

CD and Breastpump...
Errmm..dalam aku duk meniti minggu2 preggy ni...aku ada jugak merajinkan diri cari information pasal breastfeeding n bercloth diapers kt blog teman2 blogger aku...rasa mcm cantik menarik tertarik je nk follow diorg...

At the same time, benda tu tk rugi bleh pakai & byk jgk advantage dia...jimat...al maklum laa, dlam nk menimang cahaya mata pertama ni, terpikir jgak..mesti monthly kna bajet tuk brang2 bb mcm pampers, susu, & lain2 dah brapa...wlpun kte dlm ktegori mampu (tak mampu pun buat2 mampu laaaa), tp y not kl boleh berjimat kte berjimat..at least bleh spent duit tu tuk hal2 lain..ermm..tu laa...tgah buat kire2 jgak ni..mmg laa..anak tu rezeki dari Allah, tp wlau mcm mna pun kte kna usaha jgak..tuk kesenangan & keselesaan bb kte...

Aku slalu usha kt blog ni kl pasal breastfeeding (bleh refer kt labels babey shoope), 'matahariku'...blog k.aja pasal breastpump..n dia byk bg maklumat kt aku psal breastpump yg terbaik..insyaallah, aku harap impian n cita2 ni berterusan..aaminnn..





kalau pasal bercloth diapers lak, aku slalu bukak blog kak nuzula, 'happy cloth diapering'..n berita gembira..hehehe..aku dh order pun..tunggu barang sampai je..aku order tuk set percubaan tuk newborn 5CDs aku dpt brand seperti yg disuggestkan (coz size cd ni kecik n sesuai tuk bb baru lahir) :

1) Rainbow BB x 3
2) Babyland Printed
3) Coolababy

N tuk next CDs mayb aku bleh amik pakej lagi dgn kak lin, coz dlm pkej dia byk yg brand coolababy & babyland...insyaallah..kl ok, bleh order..n the best thing, ngn k.lin bleh byar ansuran..hahahaha...tuk pkej 10cds...sbb takut nk bli byk trus..sbb tu amik dgn k.nuzula for newborn...n tgah2 blajar lgi ni cmne nk handle CD ni..harap korg semua bleh membantu...

...tak sabar nk tgok CD yg aku order...bukan apa, kl nk basuh cd ke jemur cd...kedai dobi hubby aku kan ada..kan dh jimat tu..hahahaha...hanto kedai je..senang keje ibu...kuikuikuikui
Category:

No comments:

Post a Comment