Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

2nd Appointment wif Doc
23hb Feb aku kena pergi Klinik Kesihatan Ibu, Tanah Merah untuk checkup yang ke-2...kali ni aku tak nak memboringkan diri, aku ajak hubby aku ikut sama..biar dia rasa betapa lamanye aku duk menunggu sorang diri masa wat kad aritu...

Untuk checkup ke -2 ni..takde la detail sgt..mcm biasa..kena test urin, test darah..n masuk jupe nurse..ermm..berat aku pun dah naik ni..dri 53kg ke 54kg...SYABASSS..hahahaha..tak penah2 berat badan aku more than 50kg...huhuhuuhhu..tkpe laa..ank punye pasal..kena makan jgak..tp perut aku tkde la nmpak lgi..rmai cikgu2 kat skolah mcm tak caya aku preggy (dlm hati risau ni, ok ke aku?normal ke aku?)..padahal..dh masuk 3 bulan lebih..huhuhuh..nasib kau la mak labu..janji baby sihat...

So, dh selesai kt klinik...aku trus balik..tuk appointment yg sterusnya..aku amik 24hb March..spatutnya 23hb March...tp..da benda yg aku nk buat aritu..MY SPECIAL DAY!!!jeng...jeng...jeng...nanti laa aku crita...

2 be continued....

No comments:

Post a Comment