Tentang Nadya

Aku adalah isteri kepada MOHD HAMIZIE, dan bakal IBU kepada anakku.. Anak kepada En Abd Rahim dan Pn Norma, kakak kepada Mohd Nurhalif Syafiq dan Nur Yasmin Hidayah, adik kepada Mohd Nifsan, cucu kepada Yusoph dan Meriam...dan selebihnya..masih mencari 'family tree' keluarga aku..hehehe..

Shopping baju baby...

tuk baby Aleesya

hehehe..skarang ni tak tau la nape..suka sgt shopping online..baju baby mmg cantik2, cute2 laa..tu laa...nk belikan tuk ank sendiri belum masa lagi..tkpe laa..bgi gift je laa tuk sedara2 or kawan2 yang bru dapat baby..aritu aku belikan kakak ipar..bju baby corak strawberry..cute sgt..punye la ssah pyah order coz dh last stok...nasib baik usha kt kedai mamasofea..da jgak pattern yg sama..so,aku cpat2 order..n skali dgn stokin cute dia..aaa..comelnyaaa...tu tuk baby Aleesya Sufiya.. (baby Kak Ma).

Tak lupa jgak untuk Abdul Azim (baby Along) plak ank kpda sepupu My Hubby, aku belikan babysuits da tulisan 'I Luv Mummy' & 'I Luv Daddy'...mula2 rse cm tak muat je..tp kna bagi jugak sbb aku dh niat nk bgi kt Along..lgpun Along 1st baby..kl tak muat pun bleh simpan tuk adik dia lak...hehehe...so, bila brang dah smpai..mmg puas hati laa..tk pyah aku susah2 g kedai..nk plih2..online je kje aku..hehehe..lepas ni shopping benda lain laa...<-------giler shoppe..


tuk Azim
Category:

No comments:

Post a Comment